1 år=)

Weeee idag firar jag och min älskade Elin 1 år..
Vi träffades på bussen påväg ut till Lillsved för exakt ett år sedan..
Hon var den första jag såg,och jag älskade henne från första sekunden..
Jag bad Elin flytta in i mitt hus och det gjorde hon..
Vi har bott tillsammans sen dess och varit oskiljaktiga...

Jag älskar alla sidor hos Elin.,.
Hon är onaturligt positiv ,glad och virrig  ;)
Vi har upplevt så mycket tillsamans...Finns nog ingen med det tålamodet som Elin har..
Kan inte tänka mig att jag skulle klara av att jobba med detta skit jobb med någon annan utan att det
skulle blivit världskrig!
Ibland kan jag vakna på morgonen med ångest och undra om jag gjort rätt som flyttat och känner mig ensam och vilsen..
Då ser jag upp till Elins säng och känner ett otroligt lugn,.,,Hon gör mig så trygg...Vet att hon alltid ställer upp i vått och torrt..Hon skulle aldrig dömma mig för mina tankar och ibland/ofta klumpiga kommentarer..
Det sköna är också att vi bara kan ligga och pilla oss i naveln och ha as tråkigt..
Samtidigt som vi kan ha as kul å bara muppa oss..Ingenting är konstigt=)

När jag ser på henne ser jag hur mycket hon älskar mig=) Underbar känsla va ?

En vän som Elin är svårt  att finna..
Men jag fann henne=)
Jag kommer aldrig släppa dig gumman...Du är en så viktig del av mitt liv=)

Tänk när vi blir gamla och ser tillbaka på våra liv.
Året på lillan,norge,alla våra resor och upplevelser..


ÄLSKAR DIG!!!!!
MASSA MASSA KÄRLEK

DIN LILLIE  =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0