Bars..

Okey..
Det kanske inte riktigt är meningen att man ska stoppa i sig 6 stycken bars på en kväll..
Min mage mår sådär halvbra nu...
Va så sjukt choklad sugen och hade ingen hemma ,så då fick dom hoppa in som räddare i nöden ;)

Funkade ju as bra tills för typ 5 minuter sen då min mage börja göra ont hahaha..A det är 100% självförvållat..

Så hur har dagen varit?
Bra..Var på jobbet 10...Glömde nyckeln till alla träninglokaler hemma ,så de va bara springa hem igen och sedan skynda ner..Men jag är förvånad att det inte var jobbigare att springa änn var det var...Nice...

Jobbade i spat hela dagen,kul men segt..
Elin har tränat på sitt spinn pass i 6 timmar idag..Galet..Duktig flicka  ;)
Imorgon är det min tur..Kan ju behövas efter denna svullar dagen..

Killarna är muppar och har bestämt sig för att vara asssss tråkiga å spela data spel heeeela kvällen..KUL killar man bor med...Dom ska ju vilja leka med mig hela tiden =)

Hade fått en ros när jag kom hem idag..Den låg så fint på min kudde...Blev glad =)

Man känner att man sover alldeles för lite...Är trött konstant...
Men det händer så mycket hela tiden, å ja vill inte missa nått ;)

Nästa vecka blir mycket träning...SKA komma i form nu..
Tänkte banta bort några kilo, men det är såå svårt när allt är så gott jämt =)
Hoppas det blir mer "seriöst" nu när jag har fri tillgång till all träning...
Ska fan slänga dom där dumma barsen...
Jag kan verkligen inte låta bli dem hahahah..Dom typ ropar på mig :P

Nej nu ska ja försöka sova...Ska in å störa killarna lite först...

Sov gott alla...Kram










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0