Dag 3

Hej alla =)

Nu är det tredje dagen vi är här..Det känns jätte bra!
Vi sover typ ingenting,,Så vi är så övertrötta att vi skrattar hysteriskt hela tiden..
Fast de e ju bättre de änn att vi blir syyyyyra =)


Sökte som sagt jobb i gymmet igår..får se hur de går=)
Dom har stängt nu i 3 dagar...flummigt...men aja..

Idag hände en lite kul grej..
Vi fick åka ut på jobbe..
Fegges chef fråga om vi ville jobba med dem idag å vi tacka ja utan att igentligen veta vad vi skulle göra =)

Men ut till en skola blev de...
Hahaha de va ja å Elin och 5000 killar typ.Eller gubbar kanske de va...Vi skulle måla..Hahahahaha ja dör va kul =)
Det är ju inte riktigt våran grej va!
Men gud så bra det gick =) Dom älskade oss och tydligen hade dom aldrig jobbat på så bra som idag =)

När vi trodde att halva dagen hade gått kolla vi på klockan å de hade gått en 30min..Skjut mig i huvudet liksom...
Men efter mycket slit så blev vi klara,.,,Trodde vi.,.Men NEj...Det var andra väggen också + att de skulle målas 2 gånger...
HJÄLP!!!!!
Aja vi lever nu iallafall=)
Å sen va de kul å komma ut å se lite...

Nu vet ja iallafall att ja aldrig ska bli målare ;)
Mamma...Du som säger att ja e sååååå ytlig,.,
Du skulle ha sett mig idag hahahahah...

Nej nu ska vi baka muffins å sen ut på en liten promenad,,
Ska till banken imorn å fixa..Hur kunde ja åka hit utan ett visa kort...
Så himla typsikt mig =)

Lägger in lite bilder från igår och idag=)

Ha en underbar kväll..

Krammmmmmmmmm

Kommentarer
Postat av: irre

haha o jag kan sååå höra din röst när jag läser de du skriver,, ryyyligt ... men inlägg tack;)

2009-08-19 @ 17:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0