Då va första instruktörspasset på badet över... =)


Va lite nervös när jag va på väg ner till badet.... Men började tänka på saker som man lärde sig på lillan å det gjorde att man kände sig lite säkrare... Är det någonting man borde kunna så är det ju det här..

Passen gick bra! =)  aerobicen gick bättre, där känner man ju sig mer hemma... Man får så mycke energi av det..har ju haft uppehåll ett tag nu, men man kände verkligen efteråt att man saknat det! 10 pers kom på aerobicen,  Spinningen kom det inte så många... men det va ju bara första passet...

Igår träffade jag Macke.. Blev hemmakväll med film och godis nam nam. =)... vi ska ha en heldag på onsdag, ser man framemot =) 

Tycker det är lite svårt med norskan.. Ibland förstår man verkligen ingenting... så kul, jag och Jessica ska ju jobba på Spaavdelningen... där kan man beställa mat.. bla morrepölse (?!) What? Låter ju inte så jätte smarrigt, undrar vad det är...

Killarna vi bor med är fan underbara! Alla har sin egna lilla fina charm.. Familjen powerangels.. =) det e vi det.
nu sitter alla i Tv-rummet tror jag å ska se Betnér..

Imorn blir det sovmorgon... sköööönt!

Puss o godnatt =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0