Jobbmöte=)

Elin och jag ska till simhallen på möte imorgon =)
Weee fan va kul..Vi vet precis vad vi vill göra där..
Finns så mycket vi skulle kunna förbättra..
Dom behöver lite ungt friskt blod ;)

Håll nu tummarna för att det kommer gå bra  =)

Jag har bara latat mig hela dagen idag....As tråkigt...
Olle kom hem tidigt också, så jag hade iallafall  2 härliga karlar hemma =)

Jag har lagat massa mat till mig och Elin idag..Fanns inte så mycket annat å göra..
Jag har myror i hela rumpan...HATAR att vara sjuk =(

Försökt sitta med mitt spinningpass..Men jag kan inte koncentrera mig..
Så himla typiskt mig..Gör aldrig det jag borde..Nu när jag igentligen har all tid i världen..
Ta dig i kragen Jessica ;)






puuuuuuuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0