Lycklig!!


Hej hopp!

Nu känns det som det börjar vända lite för oss... Iofs är Jessica sjuk nu =(. Men när det gäller jobb så känns det bättre..
Vi va förbi nybyggda badhuset i här i Drammen och pratade med chefen,.. Man ska aldrig ta ut något i förskott men det kändes jättebra att prata med honom =).

Nu sitter Jessica och gör musikanalyser... ser riktigt koncentrerad ut =).
Jessica är verkligen bäst bäst, hade aldrig grejat Norge utan henne, måste bli kry nu bara.... love U!

Jag ska gå ut å sola och fixa med träningpass jag me... Hitta bra musik, har ju bara svensk musik typ... inge bra. =)

Jag träffade Macke igår... Hur mysigt som helst. Han visade mig runt i Oslo, sjukt fint är det! Sen gick vi hem till deras lägenhet där han och Adam bor. Väggarna behövdes tydligen målas om, så jag och Jessica fick ett helgsjobb.. Hahaha No no!

Fick följa med till hans jobb idag..sen skjutsade han mig hem... Så himla mysig!

Nej dags å jobba lite!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0