Magsjuka!

Vi kom på en ganska kul grej ang magsjuka..
Om alla 7 i familjen skulle bli magsjuka samtidigt..va händer då?

Jo det ska jag tala om för er...
Tjejerna har ju 100% förtur till toaletten..
Vilket betyder att en av oss får själva toaletten,och den andra handfatet..
Sen får en kille dra för dusch-drapperiet och sitta där...
Sen kom vi på att vi har 2 handfat i tvättstugan,
Ett handfat i vardagsrummet och 2 handfat i köket =)

Då är det ju löst hahahaha..Fan va nice ;)


Detta är ett ganska vanligt samtalsämne i denna lilla power angles familj=)

Nu ikväll har jag bakat muffins och gjort musikanalyser till mitt spinningpass!
Och ätit massa goooooooodis..

Imorgon är jag ensam hemma hela dagen..Tråkigt..Vad ska lilla jag hitta på då?

Nej nu är det söder som ska få en massage=)

Puss och god natt på er
!

Kommentarer
Postat av: Peter

Men alla vet ju att tjejjer inte bajsar...

2009-08-26 @ 08:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0