Norge=)

Hejsan svejsan!

Jessica här..
Jag har alltid sagt att jag aldrig ska börja blogga, men nu när vi bor i Norge så känns det bra för man kan ju inte prata med familj och vänner varje dag och är dom nyfikna på vad vi gör kan dom alltid gå in här =)

Så...Nu är vi i Norge alltså =)
Vi bor sjuuukt fint,,,Världens underbaraste utsikt över hela drammen..
Killarna vi bor med är helt fantastiska...
Vi har bakat muffins,suttit och spelat guitarr och bara myst..
Fegge visade oss runt i Drammen idag. Vi var på ett väldigt vackert ställe som heter Spiralen..
Man ser ut över hela staden..
Sen har vi sökt jobb som instruktörer på ett gym..Får se hur det går..


Känns lite konstigt att ha lämnat allt hemma..
Var så mycket roligt som hände sista tiden så jag började tveka på att åka.
Men man måste våga chansa,,,Och förhoppningsvis finns allt kvar sen när vi kommer hem!
Jag är ju trots allt här med världens bästa Elin..Vi har skrattat så vi gråtit x antal gånger idag..Härligt..

Har en del hemligheter som jag kanske kommer avslöja senare hehe..Lite handlar om vad vi gjort dom här 2 första dagarna...Hahaha det är helt sjukt kan ja säga iallafall..Återkommer mer om det senare..

Nej nu hinner jag inte skriva mer just nu.

Tänkte lägga upp några vackra bilder på mig och elin hahaha ;)
Det är bara söta människor som kan bli riktigt fula=)
Puss på er


Kommentarer
Postat av: syrran

hahahah skakar ni era huvud som vi gjorde syrraN?????? mohhhaaaa

2009-08-25 @ 22:22:41
URL: http://williamisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0