puuuuuuss


Satt heela kvällen igår å fixade musik till spinningpasset. puh! Tack Olle som var en ängel som hjälpte mig när jag höll på börja gråta när datan inte ville som jag ville...
Så dumt att man ställer så höga krav på sig när man ändå vet att man kommer fixa det och skulle man tabba sig, så märker oftast ingen det ändå..... vad annars kan gå snett liksom?...så typiskt mig som vill att allt ska bli perfekt..

Jessica och jag ska straxt gå ner till badet... Jag ska kolla in cyklarna och testa musiken så allt funkar på måndag.... =)


Heelt sjukt mycket protein fick vi igår på jobbet.... hur mycket vi ville plus massor med schampo, balsam, mm. Grabbarna fick komma och hämta oss så vi kunde packa bilen full =) 
 
Ikväll blir Oslo ikväll, måste träffa Macke innan han åker iväg på sina 2-veckorsjobb igen..

Upps klockan är mycket...
Hörs senare!

Fina Drammen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0