Regn!

Hej hopp=)

Nu ligger jag hemma med jätte hosta och halsont.
Varför går det inte över för =(
Tur att Petter också är sjuk idag så jag inte är ensam.
Inge ego jag var där ;)
Det regnar ute och är jätte jätte jätte tråkigt...
Vi ska nog sätta på en film..


Önskar att min syster kommer hit snart..
Det är ju inte så långt till henne härifrån..
Hon skulle dö på hur vi bor hahaha..
Sen skulle hon stöka ner överallt på 1 sek ;) Det är så typiskt henne..
Men jag älskar henne ändå..
Vill att hon ska ta med sina bebisar också..Okey att william är typ 3 men ändå=)
Han är fortfarande min bebis...Det måste vara dom vackraste barnen som finns..
Vill bara ha dem här nu,nu,nu...


Juste vi satt å prata om en ganska lustig grej...
Man tycker ju så synd om familjerna i tex Afrika som får gå typ 2 mil till vattenhålet...
Men varför flyttar dom inte sina små strå-tält närmare istället???????
Allt skulle bli så mycket lättare...
Visst att deras förfäder bott på den marken i kanske 2000 år,men då borde dom ju fatta att det inte funkar...
Nej vi i familjen tycker bestämt att dom ska flytta sina små hyddor närmare=)

Nu ska jag göra frukost...
Petter kommer in och gästbloggar lite senare....
puss

Kommentarer
Postat av: irene

hahaha, ni har mkt att prata o tänka på ser jag:)

2009-08-27 @ 16:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0