Så glad =)

Vi va på badet idag...
Dom vill att vi börjar jobba så fort vi kan.. Vi har redan fått nyckel så vi kan gå dit och träna i helgen,, och på måndag blir det aerobic/styrka... Och spinning 60 minuter (high).. Lite tuff start efter en något stillasittande sommar.... Aerobicen är det lugnt med, styrkan tar jag ifrån mitt och mamaTess "corepass".. Spinningen måste jag lappa ihop nu...Känner mig lite nervös för konditionen så måste ut å röra på mig  =). Inte för att så mycket hinner hända tills nästa vecka men men..

Vi ska bli introducerade på spaavdelningen nästa vecka.. det känns så kul. =)

Galet att så mycket kan hända på så kort tid.,. Vi började som målare, haha.. och nu får verkligen hålla på med det vi verkligen  tycker om!

Nu ska jag leta massa musik så ha det bra!!! =)

Puss till mamsen =) Saknar dig!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0