Sjuk=(

Jaha..då ligger man hemma med hosta och feber..KUL!!!!!
Jag har mått lite dåligt i några dagar men inte såhär..Typiskt när man ska söka nya jobb m.m
Aja det är bara stoppa i sig några Irpen och sticka ut ändå..

Har gjort världens största frukost till mig och Elin..Hon sov hos Macke igår..Mysigt för henne=)
Hon har saknar honom sååå mycket..Idag ska vi ha Elin och Jessica dag..
Grabbarna jobbar ju till 7 så vi är ensamna...Ibland kan det nog vara bra att vi jobbar om varandra..Man behöver lite egen tid...Även fast man varje dag bara sitter och väntar på att dom ska komma hem hehe=) Våran underbara familj=)

Jag var ju som sagt ensam fru hemma igår ;)
Färgade mitt hår..Det blev katastrof,som vanligt,,,och sen kollade vi på film..
Jag är verkligen så dålig på att kolla film..Gör allt annat förutom att kolla..

Nej nu ska jag väcka min lilla skatt sen ska vi ut och söka nya jobb..
Känns så jävla skönt att inte jobba på det dr andra stället någe mer..
Skulle hellre leva på soppa änn att jobba där..
Fy fan...

Aja..ha en bra dag...
kramar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0