Solat

Guuud så underbart med sooool =)
Familjen åkte iväg till några klippor och solade..Skönt...

Jag har precis bakat citron-muffins till min lilla familj..
Dom sitter och kollar på film hälften utav dem,resten sover..
Ska väl snart ta och beställa pizza också...Nyttiga vi är=)
Grabbarna körde Burger king till lunch också..Bra jobbat..

Riktigt,riktigt kul igår..Grillning och guitarr spelande..
Dom är för härliga killarna..Söder dansar såååååå grymt jävla bra=)

Imorgon är det jobb igen..ÅNGEST!!! Hahaha nej med det ska väl gå bra..
Tror jag har bestämt datum för att komma hem också...Det är väl lika bra att boka upp i tid..

Saknar Theresa otroligt mycket idag känner jag =(
Hon är så himla rolig..Sätter mig verkligen på plats när det behövs haha..
Tror nog att jag skulle behöva lite utav hennes goda råd idag!




Lägger in lite bilder från dagen och gårdagen=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0