Spinning!

Vaknade tidigt imorse av killarnas klockor...
Gick upp för jag är sämst på att somna om..

Lagade iordning min och Elins lunch som bestod av laxfile,grönsaker och ris..
Jag gjorde även lyx frukost till oss ;) Är ju vana att bara äta äcklig gröt..

Lilla söta Elin kom in lagom tills allt var klart och gav mig en bamse kram =)

Satt och fixade det sista till mitt spinningpass..
Johan Söder är underbar..Han har hjälpt mig med allt...Hade aldrig gått vägen annars..Tack fina=)

Tog promenaden ner till Gymmet..Tar ca 25 min..Är en jätte fin promenad längst en kanal..
Himla jobbigt bara att jag har så ont i benhinnorna...Orkar inte ha de...Ska ju komma iform..Då kan man inte hålla på att ha ont och vara sjuk!

Körde igenom både mitt och Elins pass...Vi dog..Hahah fick typ ingen kontakt med Elin till slut...
Jag är (förlåt mamma)...Så JÄVLA nöjd med mitt pass =) =) =) =)
Fan fan fan va laddad jag är för att köra nu...Wooohooo..Skiter i halsont å hosta...
Jag har ju inge val..Jag måste ju hålla passet på torsdag=) Men ska försöka vila tills dess..
Man känner ju att man inte mår hundra..Allt snurrade när man tog i som mest och svettet bara spruta=)

Nej nu måste jag bli fröken friskis...

Gick hem ensam från badet för Elin ska åka till Macke i Oslo..
Jag är alltså ensam fru hemma idag igen...Men det gör inget..Killarna är snälla =)
Elin kommer hem tidigt imorgon bitti...Då blir de till gymmet och jobba...
NICE!!!


Kanske kommer ett roligare inlägg senare..Nu måste ja duscha=)


Hej dåååååååå










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0