Mamma!







Hade en helt underbar kväll med killarna igår =)
Man kan inte annat änn att må bra i deras närhet.


Nu ska jag och elin äta frukost och sen ner till gymmet..
Det regnar ute..Tråkigt...Regnar typ varje dag här haha..
Men bara små skvättar...

Pratade med min underbara mamma igår..
Saknar henne massor...Hon åker till spanien med sina tjejkompisar snart...
Härligt för henne..Hon behöver få komma bort lite..
Tycker dock att hon borde komma hit snart..
Å när du kommer mamma...Då ska vi på spat å bara mysa du å jag =)


Ikväll har Elin sina första pass =)
Det kommer gå hur bra som helst...
Jag önskar att jag kunde vara med,men ja jobbar i receptionen...

Vi pratade igår om att man inte har nån koll på dagar eller veckor längre..
Man lever som i en ny lite bubbla här =)
Men en bra bubbla =)'
Funkar när man är ung...


Hörde lite roliga raggningsrepliker igår-
 
-Det är fest i min brallor och du är bjuden ;) ?

-Hur vill du ha din ägg imorgon? Stekta eller befruktade ?

-Ursäkta,Jag har tappat mitt mobilnummer. Kan jag få ditt?

Ja..det var några utav dem =)

Killar..SKippa alla 3...Chanserna att få ligga med dem kommentarerna  är inte sååå stora=)


Nej time to eat the fucking gröt...Bläääääää...


Puss å kram skumbanan







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0