Äntligen utvilad...


Sovit typ 18 timmar hehe.. Behövdes..
Vi fick mer jobb i helgen.. Lite synd nu när det julfest på lördag. 

Julfesterna på jobbet brukar tydligen alltid spåra ur har vi hört...Ett och annat par som blev kvar på badets toaletter... dukade bord som folk plötsligt välte.... Kanske bäst att man tar det lugnt.. Annars kanske man blir den som står på bordet och dansar framför chefen... =)
 
Nu är det inte många dagar kvar... längtar till å komma hem å fixa håret.., undrar om det finns nått hopp för det =).

Så ska jag och mina fina till Abrahamsberg å äta pizza hehe.. Bästa pizzan i hela stan!!

Ska ta en proteindrink nu.. sen är det jobbjobbdags.




Jag och min Liten =).... I jul så ses vi hemma på Gotland igen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0