Dööööd

Hej hopp...


Fy i helvete vad jag är bakfull...INTE okey!

Började hemma hos pappas tjej Lisa igår..
Väldigt trevligt..Träffade hennes son Fredrik för första gången..
Han va grym =)

Vi åt massa god mat,drack vin och åt godis..
Lisa har ju egen catering firma..TRÅKIG mat hon lagade..Mumma...

Snackade massor och öppnade julklappar...

Vid 10 körde Fredrik in mig till stan..
Så himla schysst....

Åkte till piwi för att säga hejdå till min Fegge..
Han åkte till thai idag och kommer hem om 3 månader typ...
Saknar honom redan massor...
Hade med 2 champagneglas och en moet champagne som vi skulle dela på =)
Var där i några timmar...Min fina fina <3

Sen kom Emelie å vi drog till V med några vänner..
Riktigt kul faktiskt...

Kvällen slutade på ett väldigt oväntat med roligt sätt...

Hade tydligen ramlat rakt ner på mamma klockan 5 imorse när jag skulle pussa henne hahaha..
Å när hon berättar för mig vad jag sagt vill jag bara dö hahahahaha....


Pinsamt....


Nu ska ja,mamma å lillebror ha hemmabio kväll=)
Vi har handlat massa god mat och godis...
Myyyyyyyyyys...

Kramar














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0