HEMMA! =D


Gotland...

Möttes av pappsen vid terminalen med en jättekram.. Pappa e bäst!
Fan va skööönt å vara hemma.. Sova i min älsklingssäng =)... Inte för att klaga på min och Jessicas säng men hahha....

Imorn ska jag och syrran ha julmys.... =).. Baka, dricka glögg och bara dega i soffan...
Såklart blir det visby på fika med folket här hemma också.. Måste höra allt som hänt här hemma när man varit borta!

Vi va ju ute på lillan häromdagen =) =)
Efter snökaos och inställda bussar kom vi tillslut ut till fina lillan…
Årets elever visade ett grymt julspex… Skulle aldrig blivit något av förra året när vi gick haha..
Så blev det dans kring granen med alla barnen...
Man fick lite julkänsla faktiskt..Man har ju inte tänkt alls att det är jul snart.

Jag och Jessica fick vara med I sams och Henrys nya musikvideo hehe. Vi fick vara deras bakgrundsdansare… =).. Det blev faktiskt riktigt bra! Våra killar är bäst!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0