Hejsan =)

Vilken skön dag det var igår..
Jag gjorde det mesta jag skrev att jag skulle göra =)

Gick en jätte skön promenad på typ 1 timme..
Ska nog gå den nu mä...
Åkte in till stan..Träffade Jocke...
Alltså jag älskar Jocke..
Han är så rolig..Och jag skäms inte över någonting när vi pratar..
Han låter mig verkligen var mig själv och det är så roligt att umgås med honom..
Vi fika och sen följde han med mig och mötte mamma...Vi skulle ju hitta nya telefoner..

Jag hitta en jag ville ha,men självklart fanns den inte någonstans...
Typsikt..Får vänta lite...Min skit lur hör man ju inte nått i!!!!!

Sen lämna ja Jocke..Åkte me mamma hem..Handla massa gott till Emelie skulle komma..
Kesella vanilj,bär,popcorn,dipp,godis,läsk m.m =) =)

Vi hade verkligen en frossar kväll..Emelie va så mätt så hon knappt orka röra sig hahahaha..

Vi pratade gamla minnen och hon berätta om sin New York resa å ja om min =)

Verkligen så mysigt..Saknat henne massa...Det är så himla skönt,för de spelar ingen roll om vi inte
träffats på 6 månader eller pratat på hur länge som helst...Det är ALLTID lika avslappnat och mysigt när
vi ses...Det är sååå skönt =)


Satt uppe till 2...Sen slocknade jag hehe..Vi kollade på Anna Ankas jul..Herre alltså....

Vakna nyss...Emelie hade skrivit världens sötaste lapp till mig <3 Mys å få ett leende på läpparna de första man får när man vaknar..


Så dagens planer..

Leka med mamma,jonull och marie =)
Promenad
Slå in julklappar
Klä granen
Bli full på glögg hehe
Packa
Ja...Å massa mer som ja inte kommer ihåg..
Kanske leka me Jocke också...


Ha en bra dag alla...
Kärlek


En bild från när vi var i Bydalen =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0