Hemma =)

Weeee...
Hemma på "The Island" =) =) =)
Underbart att vakna upp här...Som ett litet lyckorus har man i kroppen...


Igår åkte vi från Drammen kl.06.00
Vi sov 1 timme på natten..Hahah heeelt sjukt..
Vi var sjukt pigga..Prata massa,sen försökte vi sova,
men vred på oss heeeela tiden,sen blev vi hungriga..DÅ va klockan 3..
Asså på riktigt...Somna 4.Upp tio i 5..Bra jobbat...

Helt sinnes va också att våran taxi nisse gav oss dricks ??!
Hur ofta händer de haha..Han gillade oss ;)

Sen tåg till Oslo..I Oslo gick vi å köpte varsin Bamse godispåse..Typ 78 spänn..Billigt..
Sen tåg till Sthlm..Lycka =) Resan gick sjukt smidigt..
Även fast vi hade 800 väskor hehe..


Väl framme i Sthlm ska ja precis ringa taxi..DÅ ringde min fina fina marre muff å ba-Älskling,ja kan hämta er=)
Hur söt får man vara ?
Tack bästa bästa =)
Muff hämtade oss.Åkte förbi mammas jobb å sen hem..Handla MER godis å sen fika vi..
Elin åkte till frisören..Ja å muff hade jätte mysigt i några timmar..Sen kom Elin,mamma,Leif å barnen..

Sen drag vi in till stan för ja skulle till frisören kl.halv 8...
Maria klipper mig ( syrrans kompis) Dom har köpt en ny salong som kommer bli jätte fin..
Jag handlade godis å cola som vi skulle gotta oss med..
Bra att ja inte åt mat på hela dagen utan bara äckel mycke godis...Fy å blä..
Man mår inte bra av de alltså..

Stackars maria gjorde de bästa hon kunde med mitt hår..Fan va trasigt de var..
MEN...Nu är jag brunett typ =)
Sjukt..Eller ja e mellan blond..Vet inte riktigt vad ja tycker...Men men..

Älskade sam kom dit också..Han skulle sova hos mig..

Klara på salongen typ halv 11..Mycke jobb...Tack fina =)

Sen åkte sam å ja hem hit..
Jag älskar att vara i sams närhet..Han gör mig alltid så lycklig...
Vi kollade på massa filmer på datan å bara snacka..
Sen imorse hade han skrivit världens finaste lapp...
Vakna med ett leende på läpparna är så fantastiskt <3
Min fina vän...Du är sååå fantastisk...


Idag ska ja å Elin åkte ut till sam å henry på Lillan..
Det är som sagt julavslutning..
Kommer komma massor med elever från förra året..
Wee...Saknar dem så..
Sen ska vi bara kolla på julspelet,äta gröt å myyyyyysa...

Ringde tatto studion också..Dom hade fullt runt  jul =( Skit korv..


Nu ska ja äta bamse bamse frukost...
ÄLSKAR verkligen mammas kylskåp hahaha..
Hon va så söt å lagade det ja ville ha till middag igår,men sen åt ja aldrig..
Snällt va ;)




Bestämde även me pappa igår..Kors i taket..Att vi ska hem till hans brud annan-dagen..
VI ska äta middag å bubbla..Sen dricka massa champagne m.m...Kan nog bli trevligt...

Men nu ska ja äta...
Hahah..

puss..
Å ha en fantastiskt dag alla...Det ska ja ha i snöstormen =)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0