Ibland...

Ibland förstår jag mig inte riktigt på mig själv...
Jag vill inte ha kakan och samtidig äta upp den,
utan jag vill ha kakan och bara se på den..Typ...
Å att den alltid ska finnas när jag vill...
kanske inte är riktigt så det funkar...


Jag gör saker som får mig att må dåligt...

Orkar liksom inte jobba till 10 ikväll...
Vill bara dra täcket över huvudet...

Just nu känns hemresan sååååå värdefull..
Ska krama min mamma så himla hårt...


Fegge snacka nått om att han kanske skulle komma å hälsa på mig i Sthlm,
men får se hur de blir med det...Han hört ju liksom inte av sig..Bajs Fegge ;)


Nu ska ja kanske äta lite..Är typ heeelt snurrig å skakig...
Hmmmmm.....








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0