Jul-stress!

Herre vad galet mycke folk det är ute nu..
Jag orkat inte...


Pratade med mitt underbara hjärta Theresa i 2 timmar igår..la på halv 3 typ..
Bra jobbat,men vi har så mycke att prata om =)
Hon är så bra..Hon ger grymma tips och sätter ner mig på jorden när ja e ute å far ;)


Vaknade halv  1 idag...Sjukt...

In till stan med lillebror..Träffade upp moster och kusin och fikade..
Köpte massa fina underkläder...
Sen gick ja till nk och kramade om min lilla Emelie som vart i New York i 5 månader..
Vi ska ha en helkväll imorgon...Längtar <3

Kanske ska hem till Jimmy ikväll på film..Får se vad klockan blir...
Han den fulingen drar ju till Thai över jul å nyår...Orättvist..
Nej då =) Jag ska ha gryyyymt med muffen..Så de så ;)


Nu ska ja äta lasagne..Jag verkligen ÄLSKAR det...Sen har ja fått nojja på Kesella vanilj med hallon..

Pöss

Några bilder från helgen =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0