Lillan <3

hej hej..

hemma från lillan nu..
asså...hur underbart????

vi kom inte ut me bussen för de va sånt snö-oväder så vi fick ta taxi hehe..
men tillslut kom vi ut..då var de fika..sen julspel m.m.dom va såååå himla bra =)
sen var de gröt i matsalen..mumma..alla vi fick varsin godispåse av tomten..


det är så vackert där ute nu...jag får ett pirr i magen varje gång jag åker dit..typ som man kan känna när man är nykär =)

samuli är så fantastisk..vet att ja skrivit de förr..men han e bäst..älskar honom så himla mycket..
man verkligen kände hur glad han va över att vi var där =)
efter julspel,gröt,godis å sånt så hade vi fest..galet mycke dans..

juste..killarna spelade även in en musikvideo till deras nya singel..å ja å elin är med i den hahaha...
sjukt bra ;)


somnade vid 2..jag elin å sam i samma säng..precis som det ska vara =)

upp vid 11...åt världens godaste julbuffé ..asså ja åt så ja trodde ja skulle spricka..
sen efterätten va sjuk..ville ha allt...sen skulle vi träna..tror ni de gick bra hahaha ?

va iallafall lite i gymmet å lalla...sen fick vi åka med kalle hem...nice...slapp bussen..

ja å elin gick å betala våra tatueringar...tänker inte säga vad vi ska göra ;)

sen åkte elin till mate å jag hem..lekte lite med lillebror..eller han typ brottade ner mig 100 gånger
så jag blev as sur haha..lång stubin man har ;)

sen kom mamma hem å vi lagade taco..nu har ja ätit kesella vanilj med hallon..mmmm =)

ja..så har denna dagen sett ut..skööööön..

imorn blir det åka av ;)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0