Oj imorn är det ju julafton...


Man har ju noll koll på dagarna haha..

Dagen började tidigt in till Visby.. Gjorde ett ärende som inte riktigt gick dom det skulle.. jävlaskit..

Sen systemet
Harry Carlsson
Wallers för å fixa förköpsbiljetter till Gute =)


Så kul... Träffade Emil Karlsson på stan.. Emil jag och Lee hängde i gymnasiet..
Han pluggar i Holland numera.. Kul!
Vi har massa roliga minnen tillsammans.. Kommer aldrig glömma när jag sitter och gör ett engelskaprov (helt ensam med lärarmaggan i samma rum)
Så står Emil och Lee utanför dörren och immiterar henne.... dom snacka om hennes jättemun, och hennes fula frisyr... inte så snällt...
Och dom förstod inte att vi hörde precis Vartenda ord dom sa... hahahah..
Å där satt jag och försökte hålla masken men dog av skratt inombords..... Maggan va inte glad! =D..


Gick en myspromenad med mamsen....
Skönt å inte bara sitta hemma å smocka i sig mat och choklad..
Sen åkte vi hem till brorsan.. Dom har flyttat till ett jättefint hus ute på landet. =)



Inte en julklapp är inslagen än... blir rim och tejpning hela kvällen...








Mitt lilla hjärta!!!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0