sääääääälen =)

asså jag älskar sälen =)
wee så kul det är här...


kom i tisdags kväll..
gjorde oss ordning och drag till harrys...
gaaaaaalet kul =) =) =)

igår after ski på lindvallen sen myskväll hemma med alla tjejer + elin hoff...
hon fyllde nämligen år igår..Grattis älskling...

jag lagade mat till alla 8 =)
sen kolla vi film och åt godis...

nu ska ja å marie dra å tanka på afterskin ;)
sen ikväll blir det nyår på högis =)

kommer verkligen ihåg förra nyår..bästa ever...även fast ja jobbade...
träffade min drömprins,men de gick som de gick hehe...



nej nu ska ja göra mig iordning...


btw...var på brandstationen i måndags...så jävla kul...verkligen saknat brandmännen..
tråkigt att alla inte var där bara ...men nästa gång...
sen åkte ja vidare på ett himla trevligt möte ;)

sen hem till min muff....


oj oj oj nu blev de stress....


har ja sagt att ja ÄLSKAR sälen =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0