Sömn.

Skönt att få ordentligt med sömn inatt..
Somnade som en stock igår kväll...

Nu har jag gjort ansiktsmask,inpackning,fixat händer å fötter..
Bra va? Så skönt att få lite tid över till sådant..
Elin sover fortfarande.Jag sitter med tända ljus och en kaffe i köket...

Är så himla konstig i humöret...Ena sekunden är jag glad.Andra sur eller ledsen..
Jag fattar ingenting..Vet inte om det kanske är seperationsångest från killarna..

Är iallafall väldigt jobbigt å må såhär..
Finns kanske nån person jag beter mig lite illa mot just nu,men ja kan inte rå för de..
Personen i fråga fattar ju inte ett skit av vad jag menar...
Aja..De löser sig...Tror de också handlar om seperationen...

Jag är liksom inte så bra på det där med å säga hejdå..
Nog tjatat om de..

Idag ska Oddi å Stine komma på middag..Trevligt trevligt...
Vi ska göra burritos å nån smarrig efterrätt =)

Men innan dess ska vi

-Gå å handla
-Tvätta
-Träna
-Duscha
-Packa resväskan
-Sätta ihop ett core pass
-Städa vårat rum (ser ut som en bomb slagit ner)
-Allt vad städning innebär


Ja..Det var väl de..Men klockan är ju fortfarande morgon,så vi borde hinna =)


Får se hur man klarar denna dagen när man har psyk problem ;)






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0