Typiskt kvinnligt!

Asså jag förstår inte hur jag ska få hem alla mina saker..
Har 3 stora resväskor + två vanliga...FAN!!!!
Vill ju inte lämna kvar alltför mycket saker pga att ja blir borta i 3 månader..


Hm...Aja det får bli taxi överallt...Skit samma =)

Imorn åker vi hem...Sjukt..Känns så overkligt på något sätt..

Jag ska färga å klippa mig imorn..Behövs!!!!

Sen på torsda är de lillan..Weee..Sam skicka världens sötaste mail om hur glad han är
över att ja kommer =) Älskade ,underbara...


Imorse ställde vi klockan på 9..Vi skulle gå å köpa stoooooor mysfrukost till oss å stine den fine =)
Vi handlade avokado,massa bröd,frukter,yoggi,ägg m.m...Massa gott..
Sen när vi ska åka därifrån stoppar SJÄLVKLART polisen oss hahahha....
Han ville se stines körkort m.m...Sen blev vi stående där i ca 15 min..Kul...
Hahah handbromsen funkade ej ,så de måste dom fixa..Han skrev nån lapp å skit...
Sen när vi skulle åka fråga stine om de bara va å backa ut..
Då blev han sur å fråga om han skulle ta körkortet av henne på en gång....Sur-balle...

Men..Tillslut kom vi hem å fick äta våran goda frulle =)
Sen har vi vart å sagt hejdå till alla på ena jobbet...De uppskattades tror ja..Kommer sakna dem!

Nu har jag liksom vart fröken duktig och packat klart (nästan)...
Vet liksom inte hur man packar bra...
Aja får försöka hoppa på väskan =)
Då brukar de gå..
Marie klagar alltid på mig att ja har för mycke saker med..
Men man vet ju aldrig när man behöver nått ;)


Jag har ont i huvudet..
Ska nog vila lite..

Måste ju till badet lite tidigare idag..
Ska ju faktiskt hålla i mage,rumpa,lår pass ikväll..
Spännande...Det har jag aldrig gjort förr hahahahah..
Önska mig lycka till ;)

Ja kom på vad ja ska göra nu..
Öppna min julkalender...Har ju för fan inte öppnat EN ENDA lucka!!
Illa....Mycket illa...


Pöss min små tandtroll


Btw..Såhär brun vill ja va nu!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0