Underbar helg =)

Hej hej..


Vilken helg!!!!
Igår var jag och marie i kista..Vi shoppade,åt och gick på bio =)
Sjukt mysigt...Sen drog vi hem till henne..Käka lite godis å drack glögg...
Tiden gick så fort...Vi började göra oss iordning..Sen satt vi å drack å snacka skit i typ 4 timmar..
Helt sjukt att vi alltid har saker att prata om hehe..
Sen tog vi en bulle till Hotellet,där Maries "vänner" spelade..Sjukt kul..
Dansade loss och träffade keda..Han jobbar ju som vakt där..
Sen en bulle igen till Cafét..Där träffade vi Andreas å grabbarna...JÄTTE kul..
Jessica drack nog lite för mycket där..Vi skulle ju vidare till Village,men blev inte riktigt som vi tänkt..
Mitt fel...Förlåt älskling...
Måste nog varit mina å andreas shottar som gjorde sitt..Hoppade iallafall av taxin vid svampen..Helt idiotiskt...
MEN..Det fanns en som ja ville träffa..Så vi mötes upp vid Hell´s...Åkte till White...Var där i typ bara 20 min..
Sen åkte ja hem till min fru =)

Hahahha ja vågade itne lägga mig i sängen...Töntig va haha..Så de blev soffan för mig inatt ;)
Vaknade halv 12...Marie va söt å handlade färskt bröd m.m...
Åt en god frulle,sen hem hit till lidingö...

Bakade pepparkakor och drack glögg...
Sen har vi bara haft en mysig kväll..
Skönt å inte göra någonting alls hehe..

Imorn ska ja åka till pappa..Får se hur de går...

Här kommer lite bilder från helgen....
Om jag skulle sammanfatta helgen i några ord skulle de bli

-Fylla
-Nervositet
-Kärlek
-Dumhet
-Mys
-Missförstånd

Mmm..Det räcker nog för denna gången...



Tack fina älskade Marie för att du är min =) =) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0