filippinerna =)

Yes baby...


Jag och Marre muff drar till filippinerna 2 dagar efter att ja kommer hem från sälen säsongen =) =)


HUUUUUUUUR kul ???? =) Galet...17 dagars lång resa....


Jag älskar att vara spontan...

Vi kommer äta massa god mat,sola,bada,snorkla m.m
Resa runt på massa öar å bara myyyyysa...
Fan va brun ja ska bli ;)
Jag vill se delfiner...

Mycket som händer nu...Galet...

Spikade Linköping idag också..Åker med Hansen och Elin..
Weeee..GALEN helg kommer det bli....En sista fest innan familjen Power angels drar till Thailand..


Måste boka biljetter till syster nästa helg..Ska ju på dop å träffa min underbara familj =)

Nu ska jag fortsätta kolla runt på olika öar som vi ska besöka på våran resa =)


Weeeee















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0