Fredagen den 13....


Vilken skitdag!!!

Har vart en sjukt jobbig dag på jobbet... Fick en härlig utskällning av en kund.. som va så arg att han slängde sitt kontraktt på mig... dum i huvudet! Han va sur för att han inte kunde säga upp sitt kontrakt..

Sen tog biljetterna slut... Elin ska byta rulle... Går inge bra.. Kön blir längre längre... Error error... blir gaaaalen.. ringer runt om det är nån som har en aning om hur man gör men nej..
Det roliga är att varken jag eller Jessica har blivit visade hur man gör för "det händer aldrig att biljetterna tar slut" hahaha. 

Sen ska Elin räkna kassan.. såg går åt h.. Ringer Linda som förklarar varför det fattas ett antal tusen..  pengar som jag inte kände till... Något irriterande...

PHUUUU....

Får gå till jobbet tidigare imorn och reda ut allt... stackars mig!

Nu är Fegge här så vi ska alla 3 se film =)...

Puss å hej  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0