Heej bloggen =)



Tor Egil frågade mig i måndags om jag kunde hålla i yogan på onsdagen (igår).
Ja berättade som det va att jag aldrig hållt i yoga förut.. Så det kunde bli svårt.. Men han peppade mig.. och tillslut sa jag ja.. herregud! Visst att jag gått på yoga... för längesen...=)... tycker inte ens att det är speciellt kul...
Men övningarna sitter kvar.... solhälsningen... trädet... krigaren.. blablabla...sen blev det pilatesövningar för mage och rygg..

Gick ju helt grymt bra ändå...
fick ju ifs sitta en del framför youtube och repetera en del... haha.. men men.. Skönt att ha det överstökat..

Skönt att äntligen komma igång med träningen..
Måste bli minst 3 ggr veckan.. Kondisen är sämst!
Körde spinningen idag.. hade rekordmånga =).. Sen gick vi till gymmet jag och Emelie.. Ingar som är PT hjälpte oss med några styrkeövningar... så söt! =)

Hörde av mig till en tatuerare i sthlm idag.. Vi ska ju tatuera oss jag och min fina i jul... I nacken.. =)... Hoppas vi får en bra tid!

Sovmorgon imorgon weheee!! Behövs efter denna veckan... började inte riktigt som man hade tänkt sig......

Tur för mig att jag man har den finaste vännen som finns!  ♥

Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0