Jobb 07-02

Okey...Ikväll kommer jag och Elin vara helt förstörda..
Jobbar först på ena jobbet till 15..Sen ska vi direkt och jobba på ett julbord..
Det var nämligen så att första typ v i Norge jobbade vi på olika "restauranger"
Så julbordet är på en utav dem..Dom ville så gärna att de va ja å Elin som kom tillbaka..Hehe...
Våran chef sa en väldigt konstig grej..Hon sa att vi får räkna me ett nyp i arslet..Då kan jag ju bara berätta
att ger dom ett nyp i arslet så ger jag en smäll på käften...Så...Vi får se hur de går =)



Igår va Fegge å Harris här å kolla film,..Vi kollade typ lite mer änn halva,mer orkade vi inte..Jag typ somna..
Men himla mysigt att dom kom..Har inte sett Harris på länge..

Nu ska ja äta klart min frukost=)
Ha en underbar fredag alla..
Om en vecka e det Linköping..Yeeeey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0