Mag-problem ;)

Haha asså jag säger bara...
VARNING!!!!
Ät inte sockerfritt godis och tugga inte 100 sockerfria barn-tuggummin på en dag..
Både jag och Elin har typ kramp i magen och ingen utav oss luktar speciellt gott =)
Fy fan alltså...
Snacka om laxerande effekt hahahah...

Aja nog snackat om de...

Idag har vi vart på jobb igen da...Det kändes okey faktiskt..
Man känner att man mår så mycke bättre ute bland folk..


Tur att inget av inläggen jag försökte publicera igår gick igenom.
Hade en riktig skit dag och var såååå arg,ledsen och grinig..MEN...Ny dag,nya tag =)

Ikväll flyttar jag och Elin =)
Har köpt en säng också..De e nice...

Vi bakade tårta till killarna igår...
Den va jätte fin..Å dom höll tal för oss...Såååå söta...


Jag och Elin bråkade om vem som skulle spruta på grädden..
Så jag blev lite sur och när hon gick ut så hände detta!!!!!!!



Men sen blev vi sams och gjorde denna tillsammans ;)
Fin va ?








Kommer skriva ett litet inlägg senare om hur det varit och bo i Power angels huset (angeles,haha )



Nu ska jag sitta och fixa mitt spinn pass,packa färdigt,få lite mat i magen för just nu är den heeelt tömd ;)



Jag och min älskling påväg hem när vi hyrt våra Disney filmer =)




Ha en fortsatt trevlig eftermiddag...

Kramar

Dosan,cornet ,loreh ;)
Kärt barn har många namn..Eller hur killar ;)?











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0