Mamma <3

Jobbat hela dagen..Sen kom söta Fegge och hämtade oss så åkte vi hem till familjen å kollade på film =)

Vi såg Johan Falk..Inte så bra faktiskt...

Nu när vi kom hem hade ja fått världens finaste mail av mamma..
Jag ska visa er <3 Så här skrev hon:



Hej världens finaste !
 
Längtar alltid efter dig , men nu är det värre än någonsin =(=(=(
jag är såååååååååååååå Jessicasjuk.
Önskar att det var lördagen den 21/11 NU !!!!!!
Jag vill kramas....................................................
Ser verkligen fram mot att få träffa dig,det är nästan så att jag skäms..
Nu ska jag iväg och hålla en visning och jag hoppas den ska gå bra.
Önskar sälja som bara tusan =)=)
Ha det bäst finaste lilla skatt !
Älskar dig massor !
 
Puss puss din Mamma

Hur söt liksom ?
Vi har en sådan sjuk relation..Jag tror inte att jag har en enda hemlighet för henne..
Skulle inte byta ut henne för allt i världen...


Nu väntar en tuff jobb vecka...Men ja åker ju hem på fredag så de gör inge =)
Ska krama ihjäl min familj.....


Har ja sagt att jag älskar dem ;)



Nu ska ja krama om min Elin för hon är nämligen också heeelt fantastisk..


Pusssss













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0