Man slutar aldrig förvånas!!

Idag var det Isabells dop..Jätte fint i kyrkan och hon var söt som socker..
Underbart att träffa mamma,lillebror och Jennifer <3
Blev sur för att dom åkte hem så fort bara hehe..

Lillebror är ju världens sötaste..Jag sa att han hade en snygg ny mobil..
Då plockar han ut simkortet och ger mig den =) =) =) =) =)
Hur fin får man vara?Älskade lillebror..Tur att ja köpt så fin julklapp till honom hehe..


Nått som var mindre kul var min far..
Skiter i om han läser detta eller om ni tycker man ska hålla sånt här för sig själv..
Han kommer FULL på sitt barnbarns dop..Inte nog med det...Tar taxi från sthlm men sin 2 andra barn..
Kul för dom å se han full???!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag blev så arg så jag kokade när ja pratade i telen me honom..
Hur kan man göra så?
Mot syster och alla..Jag skäms..Så jävla mycket..
Men väl i kyrkan kunde ja inte låta bli att tycka synd om honom...
Han såg så otroligt olycklig ut...
Varför har han gjort såhär mot sig själv???
Sen sa han att ja gått upp massa i vikt...TACK!!!!Precis vad ja behöver höra just nu...
Sen att min lilla bruna prick (leverfläck) över läppen va konstig å att de va cancer ?OKEY!
Hans "nya" kom iallafall å hämta dem..Hon va oväntat trevlig...
Hoppas verkligen att han tar tag i sitt liv snart...Gör så otroligt ont att se honom såhär...

Nu sitter jag här helt dödstrött...Micke är och beställer pizza till mig han å syrran..
Vi ska dega i soffan..Idag har ja inte ätit någonting förutom frukost å lite räkor..
Ändå är ja inte hungrig...Men ja måste...När pizzan kommer ändar ja nog mig =)

Åker tillbaka till Norge imorn..Känns okey..Vet att ja snart kommer hem igen..
Ska ju till Linköping snart...Ser verkligen framemot det =)
Blev nästan bara mer jobbigt å träffa mamma så kort tid...
Hade så gärna velat att hon stannade längre..

Shoppade världens snyggaste kläder imorse...1 kofta å  2 galet snygga jackor/västar...



Nej nu kommer pizzan..Hoppas ni alla får en fin kväll..
Kramar









Kommentarer
Postat av: Jennifer

lilla älskling du får såå inte ta åt dig av vad han säger! Du är så galet vacker Jessica. Och du blir fan bara finare och finare, gaasch hur ska detta sluta ? ;O



saknar dig redan kusin, fööör mkt! KOM HEM ! <3

2009-11-22 @ 22:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0