Måste bara dela med mig =)

Haha jag och min lillebror pratar på Msn..
Han fick pengar av våran mormor å morfar till körkort,å jag tyckte då att det var en bra idé
att betala av sin skuld till våran pappa med pengarna som blev över...Men tydligen inte ;)


[email protected] säger:

körkortet då esa ägg..det e ju det dom betalar
pappa behöver ju inga pengar nu iaf

jessica puff säger:

hahahahahaha  nehe?

[email protected] säger:

han blir ju behandlad som en kung

jessica puff säger:
hahahahah

[email protected] säger:

hos sin 50 årige käärring som försökte övertala mig
att hon inte va en olearys alkis--
satt han klarar sig eller??

jessica puff säger:

hahahahahahha hahahahah ja dööööör va kul..
har du pratat me henne alltså

[email protected] säger:

hahahahaah jaa
snackade med papi då kom hon vettu
som alla hans kompisar brukar göra å tar telen

jessica puff säger:
hahahahahahah
nice
va hon trvlig eller?

[email protected] säger: 

haha jaja
hon va som en bajskorv
som inte gick o spola ner

jessica puff säger:

ahhaha ja dööör va rolig du e...
elin å ja dör av garvva pappa på fyllan när ha ringde elle?


[email protected] s

äger:

nej det va han inte .
han dricker inte längre sägs det.
han tar antibiotika lr vare heter

jessica puff säger:
fan va bra.
de borde han ju alltid göra
,muppo

 

[email protected] säger:

aah muppo...
jag får typ säga till han på skarpen,
visa vem som bestämmer
han säger att han har ont i halsen varje dag.
jag säger att han har jobb o sköta

 





Hahaha sen kom detta-

Jessica puff säger:

 

hahahahha.
i know .
Jag saknar dig  lillebror =( mycke

[email protected] säger:

 

det e bra det.
om några dagar saknar du mig ännu mer,
så då äre bara köpa mer grejer till mig =)




Han e bra söt min lillebror =) =) =)







Kommentarer
Postat av: syrran

ni är ju helt störda mina skitar, hahahah vilken störd pappa vi har:) bajskorven den var kul ju:) men pappa sa att jonathan ska köra upp nu den 26. puss

2009-11-13 @ 23:36:23
URL: http://www.williamisabelle,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0