Miippp miiip

Jag vill ha sommar,soooool och värme..
Mjukglass,solglasögon,bikini och grillfest..
Mest av allt Gotland v.29 och lite bubbel tack..
Får jag det så blir jag heeel nöjd ;)

Bort med blåst,kyla och äcklig snö...
Okey da =)

Faktiskt så är mina ögon lite bättre idag...Weee..

Kommer träffa min mamma om 2 veckor...Fattar ni hur mycket ja längtar eller???!!!
Heeelt sjukt..Kommer krama ihjäl henne...
Syrrans dotter Isabell ska ju döpas..Å jag ska vara gudmor =) =)
Så mamma och lillebror kommer också dit....
Underbart...
Hon har precis gjort om sina tuttar så det ska också bli kul å se..
Inte mamma alltså,utan syrran hehe...

Ikväll ska jag och May-Irene bara lata oss å mysa..Jag ska bli frisk nu..
Elin är så duktigt så hon håller både mitt å hennes spinn pass idag..
Ska ta hand om henne när hon kommer hem sen..


MARIE kommer imorgon...Weeeeeeeee.....
Jag som längtat sååå mycket...Äntligen...

Vet ni..
Jag har tänk väldigt mycket ang en person hemma i sthlm som ni vet..
Jag blir bara knäpp..Tror jag måste släppa taget..
Litar inte på honom och känner att så länge jag bor här kommer det
aldrig kunna bli något...Är det meningen blir det bra när jag kommer hem..
Annars inte...
Så får de bli...Jag mår inte bra av att gå runt å bara tänka..Blir knäpp,knäpp,knäpp

Nu sitter vi å lyssar på fina låtar...Musik kan verkligen påverka..Det tycker jag är bra =)
Sorlig musik när man är ledsen får en att gråta lite extra...Partymusik på förfest gör en extra laddad..
När man är arg vill man ha någon låt som liknar det man känner och man skriker gärna med..Samma sak när man är olyckligt kär m.m
Ja..Ni fattar..Lööööv musik......





Me and my girls..V.29 Gotland




En bild Dani tog på mig i sin studio hehe =)
Han e bäst i världen..




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0