Sliten..

Jag är så sjukt sliten..Fy fan alltså...

Jobbat sen 7 imorse,sen hem och packa väskan för fredag..
Sen direkt till badet för å köra Step och MRRL...
Därifrån å handla mat..Kan ju vara en idé att äta också..
Blev köttfärsås å spagetti =)
Nu dör ja i köket..

Sjukt å behöva packa väskan idag..Men det finns ingen tid..

Imorn-Jobb från 7-15. Direkt efter ska ja å elin jobba på badet 15.30-21.30..
Hemma då ca 10.30..
Torsdag-Jobb 7-15 direkt till badet för spinningpass..
Därifrån till xxl för dom har nått jippo..Sen kommer stine hit på myskväll
vid ca 8..å då ska ja vara social å umgås =) Sen kommer Fegge också..
Å klockan 05.30 på fredag morgon ringer klocka för att ta då e de dax å ta sig till tåget...
Å så kanske man ska hinna andas lite också...


Men ja ska inte klaga..Får ju en underbar helg ,förmodligen ;)

Orkar inte ens duscha nu...Fräsch va ?

Vill att min lilla Elin ska komma hem nu...
Sjukt att vi saknar varann så fort vi inte umgås...
Undra hur de kommer gå över jul å säsongen i sälen ?!
Fick världens sötaste lapp av henne idag...Lilla fina...

Nu ska ja försöka släpa mig in i duschen......
Åhhh........


Jag och min sambo ;) Dom såkallade Norgetöserna haha..


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0