Snö =(

Bajs..Det har kommit as mycket snö..
Jag orkar inte..Har inga bra skor å kommer bli dy blöt..
När vi jobbar ena jobbet e de ok för då blir vi hämtade utanför dörren..
Men badet måste vi gå till..
Å det är inte lite snö ute om det är de ni tror.....



Jag har börjat hosta..TACK FEGGE!!!!
Har inte hostat sen vi låg sjuka som sillar i power huset..
Men nu...Perfekt tidpunkt också...
Har ju hur mycke som helst som vi ska göra nu...

Men ja tänker inte bli sjuk så de så =)

Vaknade vid 10..Älskar att charmy ligger å sover vid mina fötter varje natt..
Söta lilla kisse =)

Ska jobba spat idag..Fick en inte så trevligt överraskning när jag kollade på datan igår..
2 bursdagar varav den ena är kl.15..me 26 pers...Hur ska ja hinna de?
Herre gud..Aja de får lösa sig...Hoppas ja får hjälp från cafét =)

Spinning ikväll...Älskar mitt måndagspass...Det är så härliga människor med på det också..
Bara 3 arbetsdagar kvar till Linköping nu...Yeeeey..

Ikväll är vi hemma vid 21.30 förhoppningsvis...
Då blir de bums i säng...Måste vila mig nu om ja ska vara fit for fight på freda ;)
Underbara Hansen kommer å hämtar oss utanför dörren på freda..Kör liksom 6 mil extra..
hur snäll får man vara?

Hahaha varje gång ja tittar ut genom fönstret säger jag automatiskt..Fy fan..Hahahha..Störd ja e ;)

Elin igår da..Vi sitter i bubbelpoolen helt ensamma..Sen är det kol svart ute..
Elin kollar ut mot rutan å ba-Vilka är det där????
Hahaha kanske våran spegelbild elin ;)
Går inte å återförklara...Sjukt kul var de iallafall...Elin får 8 toast av 10 möjliga..
Har sådana sjuka muppiga saker för oss ibland...Vet inte om Elin skulle uppskatta om jag skrev de här..
Haha kanske en annan gång..Hon kommer å hjälper mig på jobbet runt halv 4...Snäll va =) ?


Nej nu måste ja fixa mig lite..Sa de till Elin igår...Att man har nog aldrig sett så sliten ut så länge...Man går ständigt runt och känner sig bakfull...Flummigt...Men nu är det bara 16 dagar var tills vi åker hem..
Jag är sååååå lycklig över det...Längtar hem så mycke...Fullspäckat schema har man iallafall...Hör på detta-

-16 -kommer hem,Klippa och färga håret,köpa löshår,åka till sam?

-17 - Julavslutningen på Lillan..Jag och Elin åker ut vid lunch,sover där..Går ej att missa ;)

-18 - Åka hem,tatuera oss,stoppa i håret,leka me elin för hon åker till gotland dan efter =( Vi har lovat varann å äta på min godaste pizzeria och sola =)

-19 - Skansens julmarknad med min älskade Marie =) Sen ska vi bara myyyyyyyysa..Kanske kör en utgång ;)

-20- Också leka med Marie <3 Myyyyyyyysa..Hem till Lidingö..

Osv...Men jävla va kul å ha så mycke roligt när man kommer hem...Weee..
Å nu har ja inte skrivit med allt ja ska hinna dessa dagar...Weeee....



Nej nu SKA ja verkligen fixa mig hehe..


Puss















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0