Snygging ;)

Hahah så jävla kul..Jag å Elin sitter och äter frukost..
Då kommer en as söt kille förbi utanför..Både jag och Elin stelnar till å bara stirrar sen kom-
ÅH...JÄVLAR!!Från båda,Hahahaha snacka om desperata...
Igår kväll var inte Elin riktigt frisk...Fick störda skratt attacker...
Om ni hört Elin skratta nån gång så vet ni att hennes skratt är underbart och smittar av sig =)
Sen låg vi å lyssnade på musik i sängen och pratade gamla minnen...HÄRLIGT...
Vi har de allt bra mysigt lilla Elin och jag..

 
Det var galet kul på min spinning igår..Weee..Nästan full klass...
Massa vackra människor..Sjukt inspirereande när det är så många..
Jag vill hålla mer mer mer ;)


Idag blir de jobb hela dagen ,sen träning me Kjetil å sen bio  me familjen...Weeee..
Ska se 2012...Återkommer när vi är hemme ;)

Ha en fantastisk dag alla...
Kärlek





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0