Sverige!

God morgon...NU sitter jag på bussen påväg till Sverige <3
Gud så härligt...

Idag ska ja bara mysa med mina små systerbarn..Sen när de somnar ska ja å syster ha kvalitéts tid =)
Kolla film å bara snacka skit..Jag ska äta svenskt godis å svensk pizza..FY fan va gott =)



Igår hade vi stine den fine på besök...Härligt...Hon å Lasse kom å hämtade mig från mitt spinningpass..
Vi kollade på filmen Dagboken..Har ni inte sett den..SE DEN!!! Kanske är världens bästa film..
Man gråter ju floder hehe..
Vi åt gott å gjorde ansiktsmask..Fy fan vad vi såg ut...
Fegge kom å sov hos oss också..Mysigt..Han va så underbar å körde mig imorse..Har ju världens största resväska med mig hem..Fullproppat med julklappar och sånt...Skulle omöjligt få hem den i jul med alla andra väskor..
Han hosta som fan inatt..Så jag skicka ut han på soffan hahaha..Snäll va ;)

Elin ska leka med  powerkillarna hela helgen...Kul för henne=) Dom ska på fotbollsfest på lördag..Jag ville med,men man kan ju inte få allt =)
Saknar Elin redan...

Drömde sjuka mardrömmar inatt.Att en tjej blev våldtagen och att alla sedan dog..Sen kom min katt inspringande i mitt rum..Livrädd..Då såg jag bara en skugga..Å sen kom en man in med kniv och kastade den rakt i mitt bröst..Sjukt äcklig dröm...
Var livrädd när jag vaknade..Kröp nära min fru =)

Nu ska ja väl försöka sova lite..Är så sliten..Kul att alla på jobbet sa igår- Herre gud jessica..Du ser så sliten ut..Du måste nog vila ett bra tag...

Tack för den ladies ;)



Skriver nog lite senare igen...


Löööv

Här får några fina bilder på oss från igår...Vi bjuder på de..


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0