Bara Elin som är vaken...



Alla andra ligger å sover nu..
Man kan verkligen fastna på facebook.. haha.. Bestämde klassåterträff i december =). Riktigt kul å träffa alla igen.. Va ett tag sen nu ju. Världens bästa klass!  

Snackade med lille jocki hemma på gotland..
Han va lite nere för vår söta Jossan flyttade till Australien med Sara idag.. Dom blir nog borta till sommaren tror jag. Vi hade en grym sommar tillsammans... många fester hos Jocke på Reno =D... Å hos Palm =). Midsommar i Väskinde..
Men tycker sommarn 2009 gick ovanligt fort..
Hade riktigt mysiga dagar med Macke också.. slutet av sommaren när han va hos mig en vecka..

Jessicas och min lilla gotlandsvecka blev inte riktigt som vi tänkte oss.. =). Men det tar vi igen nästa! =)

Tror hon blev lite sur på mig innan hon gick å la sig...  det va ju såååå många som ville prata med mig på facebook igen hahahhah (skojar).. Får ge henne en bamse kram imorn bitti... 

Dagen har man tillbringat i soffan.. med världens mysigaste filt vi fått av stine den fine =).
Har kollat på johan Falk.. hur bra som helst!

Hur pigg får man vara? Inte trött alls.. Får väll ta penicillinet så slocknar man väl på en sek.

Nattinatti


Bästa klassen Hp-vux!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0