Burritos med Jessica och Johan =) Myyyyyyyys!



Mätt som en megaplätt! =D. Burritos är en favvo!

Nu sitter vi i köket jag Jessica och Fegge... Fegge spelar gitarr och sjunger för fulla muggar..
Kommer man sakna när man flyttar.. Gitarr och sång på förfest gör festen lite extra =).
Stackars Maria!! Hahahhaha. Nu fattar man lite av sången än man gjorde i början... låten handlar om en stackars mamma i Linköping som köpte ut sprit till våra killar... haha stackarn... världens inköpslista hade hon med sig på systemet... killar killar =D.


Vi skulle med på middag ikväll med grabbarna... men vår sega influenca vägrar ge med sig.... =(.. Blir filmkväll ikväll..... igen.

Verkar som det blir lite förändringar när det gäller jobb framöver... lite tidigt att säga än kanske.. Får vänta till nästa vecka =)


Nu vill jag bara bli frisk.... komma igång med träningen!!... få ett grymt Heltidsjobb.....fixa en säng (hahahha)..
skulle vilja pussa på min lilla amanda som jag saknar sjuuuukt mycke!... hade vart nice om Macke va hemma nu..
Mycke man vill.. Men inte allt man kan få..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0