Tröttis...


Måste vart trött igår, mitt inlägg va ju helt cp haha =). Datan e sämt å raderar när man inte ser typ...

Vi träffade May Iren på en fika förrut.. Vår nya Sambo =) Himla rolig tjej.. Vi skulle skriva kontrakt men slutade med att vi satt å planerade utekvällar ist mm. haha.

Så hade vi såklart våra pass ikväll....
Har aldrig varit så många på mitt pass som idag wiiheee!
Fick mail av Camilla idag om att 2 massörer kommer sluta på badet nästa månad... Undrade om vi ville ta över deras pass... klart vi vill!! Vi ska träffa henne imorn å prata lite om jobb framöver.. Vi vill ju jobba där så mycke det bara går...


Ska träffa Macke imorn =). Å på fredag ska vi in till Oslo jag och Jessica å parta lite med grabbarna. Ska bli riktigt skoj... Har hört en massa om Lux... Bästa utestället tydligen.. vi får väl se =)


Hörde att bosön ska möta Lillsved på skolkampen igen haha. Jag vill också vara där.. =(
Bosön kom till oss förra året så hade vi det årliga vollybollmatchen... Å alltid vinner bosön.. Dom tror att dom e bäst bara därför.. Men dom ligger i hårdträning i veckor.. medan vi skojjar igenom matchen.. så typiskt Bosön..Slappna av!
Hoppas Lillsved mosar dom! Visa vem som äger! =)


Upp imorn vid 6 puh nattinatti






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0