Hejhopp =)



Heej svejs! =)

Skulle öva på min avslappning inför lördag.. Så Jessica Olle och Petter va söta å ställde upp...Å la sig snällt på varsin säng..
Man ska spänna och slappna av i musklerna..
Hann komma till spänn sätet (rumpan) så börja alla asgarva... "Vadå ska vi ut till bilen å spänna sätet??"
Sen va avslappningen förstörd MORR. Elin blev sur....

Det har nog regnat precis heeela dagen idag... Vi fick reda på att det snöar en hel del här i Norge haha.
I ett HALVÅR är det snö... Jag och Jessica DOG. Ett halvår... haha. HEmma är man ju glad om snön inte hunnit smälta bort över natta....

Nej snö e skit.. Inte om man ska åka skidor å så... men annars...slask å blääää... nejtack.

Helgen va verkligen toppen... visst att vi skulle ner till spaat men vi har varit krassliga både jag och Jessica så vi sket det. Men det blev en hel del fotning fest å massa gamla-minnen snack =)... Lillan kom upp en hel del...
Jisses va man saknar skolan... Bästa året i mitt liv!

Imorn blir det planering inför helgen... På lördag smäller det =)... Hoppashoppas det kommer mycke folk! Ser så sjukt mycke fram emot det!!


Keno är väl inte blåöd heller?? Eller e jag..... nej..


Pusså go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0