Fan va kul! Sälen i nyår =)



Tjenis!!

Fan va skoj!
Blir nyår med jäger i Sälen =). Hörde att Theresa också ska åka.. Wiiiiii! Bara en till som saknas....Sötnos du måste me!

Så från Julen på Gotland... mys med familj å träffa alla kära hemma! Sen till Sälen på nyår å sen Drammen igen... Självklart kommer man inte missa lilla elevträffen på lillsved i januari.. skit då ska man hem igen haha.. Skulle aldrig missa det! 

Imorn ska vi kolla ännu en nu lägenhet... Denna verkar hur bra som helst.
En tjej som vill ha en inneboende.. En 3a jättenära badet =). Den va pissdyr men det får det va värt eftersom vi inte har en enda möbel... Å den e ju fullt möblerad... Men kommer ju sakna powerhuset som fan! Killar ni är ju bäst! =)

kom till badet en timme innan passet för å träna in avslappningen.. slutade med att jag satte mig i mitt i gruppträningssalen och bara typ somnade till.. Sen va det bara å ladda om å köra spinning...

Så skönt ändå jobbet på midlefart... sjukt enformigt jobb... men tur att man har JEssica och Olle där! Bästa jobbarkompisar..Åså behöver man inte fixa sig iordning på morgonen.. bara å gå upp å hoppa i mjukisar å dra... Inte så man jobbar io kasan eller nått sånt.. tur för mig som är en riktig morgontröttis. =)


Imorgon blir jag och Jessica heelt själva... Alla killar ska hem till Linköping i helgen. Vi ska ha en JessicaåElin kväll imorn =). Popcorn dip... kolla grease eller nån mysig film =).


Håller på att somna på datOrn (se där Olle nu skrev jag rätt) =)..

Nattinatti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0