Fredag...

Gud så skönt med fredag..


Tuff dag igår..Först jobb hela dagen,sen möte på badet,sen höll jag i både mitt å Elins spinningpass..
Elin min lilla tös var skruttig..Tur att hon lyssnar på sin kropp..
Upp tidigt imorse igen för jobb..
Denna dag var riktigt rolig faktiskt..Dagen gick jätte fort och vi fick massa fina saker..
LDB bodylotion å duschkräm.Massa andra olika schampo å balsam..Spray,godis,hårfärg m.m =)

Precis när ja kommit hem från jobbet fick ja mess av Elin att hon hade galet mycke på badet å undra om ja kunde komma ner å hjälpa till...Självklart..Det var bara på med skorna igen å gå ner..När ja väl kom ner har hon klarat allt ensam..Så då behövde hon inge hjälp hehe..Men de gör inge..Fick massa god pizza å härligt sällskap=)
Stannade nästan 2 timmar..Sen gick jag å köpte godis,läsk och popcorn som ja sitter å svullar nu.Mumma..

Imorgon är vi lediga..Woho..Enda dagen på hela v.Så kommer kommande veckor också se ut,men de gör inge =)
Money,money,money...

Har dock shoppat kläder för x antal tusen nu..Men men,man behöver leva lite också ;)


Johan å Fegge är i götet..Härligt för dem å komma iväg lite..Tråkigt för oss som kommer sakna dem.
Förstår verkligen inte hur vi ska klara av att alla försvinner...

Olle ska flytta hem till Linköping...Kommer vara sååååå tomt utan honom..
Vi jobbar ju tillsammans också,så vi umgås hela tiden..
Olle..Vi som skulle kolla julkalender tillsammans..
Du har iallafall lovat att komma å hälsa på =)
Å vi ska komma till dig också..
Han har kommit in på en utbildning å jag tycker han gör HELT rätt som åker hem..
Fast om jag skulle vara ego skulle ja tvingat honom å stanna ;)


Ikväll blir det bara lugnt..Imorn ska vi leka med Stine den fine..
Hon jobbar ju på kondomeriet i Oslo så hon ska handla massa roligt till mig hehe ;)

Vi ska å shoppa ( Ja,jag vet att jag inte borde) =)
Sen ska vi ha mys middag å kolla film..

Söndag jobbar jag i velvare igen..


Känns som att det blir en skön helg...
Hoppas ni får en bra helg också...


Massa löööööv






























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0