Fredag igen..

Vem bryr sig?
Jag mår ju sämre igen och kommer få ligga inne här hela helgen =(
Killarna ska ut å äta idag och jag hade så gärna velat följa med..
Men jag kan inte...Måste lyssna på kroppen...

Jag undrar verkligen vad det är för skit man sitter med...
Äter ju pencelin så det borde släppa...

Jag sitter iallafall med världens godaste kaffe..
Har faktiskt hyrt 3 Disney filmer =)
Älskar de filmerna...
Kommer ha film maraton ikväll igen jag och Elin..
Är lite avis på alla som ska på Halloween fester...
Jag vill määääääää...
Det är flera år som jag varit sjuk på Halloween..
En gång satt söta lilla Ida hemma med mig haha..
Kommer ja aldrig glömma..
Det var en fest vi ville så gärna till,men ja kunde inte å då ville inte hon heller..Sötnöt..

Vad ska ni hitta på i helgen?
Skriv i kommentar fältet..Kul att ha något att läsa när man bara har tråkigt ;)


Om jag såg rätt i sovrummet så är lilla Johan hemma idag också..
Helt sjukt att vi smittar alla =(
Men mysigt å ha en till i lilla familjen hemma på dagtid...Ego va ;) ?

Har inte så mycket vettigt att skriva..Det är ju ingenting kul som händer :P
Samma visa varje dag..

Är det någonting ni vill att jag ska skriva om?

Skriver senare igen..


Puss
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0