Fredag =)

Weee äntligen fredag =)

Elins kommentar imorse- Min mobil ringde inte..Tur att det är 8 andra klockor som ringer hahaha..
A Elin..Det är ju tur =)

Skulle skriva ett inlägg igår men kunde inte logga in..Konstigt...

Idag jobbar vi hela dagen..Sen ska vi gå å handla mat tills ikväll..
Elin och jag ska ha myspys kväll..Handla massa massa gottis =)

Killarna åker ju hem idag så vi är förmodligen själva hela helgen...

Ska till badet och gå igenom våra pass..
Sen ska vi kolla på en lägenhet klockan 7..
Efter det blir  det hem för mys,mys,mys..


Hahahaha personalen på badet tror typ att Elin å jag är tillsamammans..
Dom ser oss ju alltid ihop och ofta gå å hålla om varanndra...Dom har även sett våra små lappar vi lämnar till varann i receptionen..
Aja de e lite roligt att dom tror så =)



Juste hahaha..
Det kom fram en tjej till mig i receptionen och frågade om det verkligen stämde att jag hade 2 barn för det gick ett ryckte om de..Å hon kunde inte förstå att jag fött 2 barn med min kropp...Hahahahahha WHAT????!!!
Troligt att jag skulle kläckt ut 2 kids..

Aja de va lite kul ;)




Olle dör på oss nu vid frukosten..
Kan ju inte skriva allt riktigt men typ....
Elin ba -Dåligt att mobilen inte ringer utan batteri..
Å han ba -Men fatta att de inte kan de UTAN batteri..
Då kommer jag - Men kan man ringa 112 utan batteri?
Olle- Men va e problemet..Det är inge BATTERI..
Hahah stackarn va han får stå ut..
Elin-DÅligt att batteriet inte ringer ändå..
Olle-Äh..Du får fan skylla dig själv...


Sen slutar samtalet..


Nu måste ja lägga på ett kol..
Ha en fantastisk fredag alla...


Massa kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0