Good morning=)

Bara lilla Jessica vaken i Power angeles huset..

Igår hade vi fest..Det var riktigt lyckat..
Jag hade varit nere hela dagen så jag kände att ja behövde dricka lite vin =)

Alla satt i vardagsrummet och lekte lekar,spelade spel och sjöng till guitarr..
Himla trevligt..

Sedan gick vi ner på Pigan..Det var skita kul..Vi dansade loss som aldrig förr ;)
Blev en ganska tidig hemgång pga att jag fortfarande inte är hundra frisk,och det kom liksom ikapp mig.
Krille sprang runt och bjöd alla oss på Snickers glass hehe...Schysst Krille ;)

Väl hemma hade jag lovat Johan en tryckare hahaha..De va festligt..
Drog på en gammal Backstreet Boys dänga...
Blev utkastad från min del av sängen för att Fegge ville ha en annan sängpartner hahaha..Så kan de gå =)

Idag ska jag ,Elin och Elin gå till spat..
Får se hur mina töser mår när dom vaknat..

Jag tänkte börja förbereda frukosten nu =)

Elin åker hem imorgon och det känns jätte tråkigt,,
Tycker allt att hon kan stanna en vecka till ;)


Vi jobbar heltid hela veckan..Plus att vi ska planera våran inspirations dag.
Den är ju nästa helg, så vi måste verkligen sitta och fixa med den..


Känns att jag har varit mycket ledig..Såhär många fria dagar har jag inte haft sen jag flyttade hit..Skönt,men pengarna måste komma in  nu =)



Nu blir de frukost..
Kramar









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0